Ügyfélélmény Management

Az egyéni kiszolgálási arculatért

A termékek, szolgáltatások igénybevételét az ügyfelek szempontjából élményszerűvé változtathatjuk. Ehhez, minden vállalatnak, intézménynek célszerű kialakítania saját ügyfél-kiszolgálási stílusát. A kiszolgálás során számos olyan apró elem, gesztus, megoldás segítheti ezt, melyek alkalmazásával elérhetjük, hogy az Ön ügyfelei, vevői, vendégei és az érdeklődők szívesen térjenek vissza az Ön vállalkozásához, jól érezzék magukat, ajánlják cégüket, termékeiket, szolgáltatásaikat ismerőseiknek, barátaiknak. Ügyfélélmény programjaink hozzájárulnak az Ön vállalkozásának sikeréhez.

A ClientFirst Consulting által kidolgozott ügyfélélmény programok segítségével a következők érhetők el:


Ügyfélélmény Programjaink közvetlenül hozzájárulnak üzleti bevételeinek növeléséhez.

Az ügyfélélmény programok bevezetésével hatékonnyá válik az Ön értékesítése, az ügyfél tájékoztatása, a panaszkezelés is.

Az Ügyfélélmény Program hatására a proaktivítás válik az Ön vállalkozásának jellemző elemévé. Munkatársai előre gondolkozva vásárlói, ügyfelei ki nem mondott elvárásait, kívánságait programozottan, tervezetten valósítják meg.

Ez nem egyszerűen a win-win szituációhoz való visszatérést jelenti, hanem olyan többlet szolgáltatások biztosítását az Ön vásárlói, ügyfelei, vendégei számára, érzések, gesztusok formájában, amelyek személyes kötődést alakítanak ki az Ön vásárlói, ügyfelei és vállalkozása (személyzete, termékei, szolgáltatásai) között.

Létrejön egy bizalmi hitelkeret, és ez segít az esetlegesen felmerülő nehézségek megoldásában az ügyfélkapcsolatok területén.

A ClientFirst Consulting ügyfélélmény programjaira fordított költségei többszörösen megtérülnek az Önök számára a vásárlói ajánlások erején és hatékonyságán keresztül.

Kérje AJÁNLATUNKAT MOST!

Vissza a lap tetejére